Oslo, 29.08.2019
VBus, versjon 14.01
Godot melder sin
ankomst!
I
fjor høst skrev jeg om den nye designet i VBus; Nordic Cool 3.0 og hvordan
vinduene i Byrå-versjonen av VBus har fått et løft. Men ikke i standard VBus og
at mens vi venter (på Godot) er det ikke så vanskelig å konvertere eksisterende
vinduer til dette designet.
Nå
ryktes det at versjon 14.01 av VBus vil komme med nytt standard vindusoppsett i
Nordic Cool 3.0 (slik som i Byrå) og at de vil bli installert automatisk ved
oppgradering! Uten å være i konflikt med eksisterende vinduer.
Ikke
bare det; ryktene forteller at ved senere oppgraderinger så vil dette settet
med standardvinduer bli erstattet med nytt vindusoppsett for hver versjon.
Fremdeles uten å være i konflikt med eksisterende vinduer.
O
himmelsk glede. Vi er bønnhørt. Blir nesten litt religiøs …
Ryktene
forteller at versjon 14.01 slippes omkring 16. september.
Jeg
gleder meg allerede.
Resten
av min blogg kan du lese her: frode.antun.no/VBus/blogg
frode@antun.no